کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317547 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تأیید خبر تولید دومین گوشی ویندوز فونی هواوی با نام «اسند دابلیو 2»

به گزارش سافتگذر ؛ کمپانی هواوی پس از ورود به بازار سیستم عامل ویندوز فون 8 با عرضه گوشی هوشمند اسند دابلیو 1، اکنون قصد دارد تا جای پای خود را در این بازار محکم تر کند.

کمپانی شناخته شده هواوی اولین گوشی هوشمند ویندوز فون 8 خود را با نام «اسند دابلیو 1» اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه کرد؛ اما از ماه مه، تصاویر و خبرهایی در اینترنت منتشر شد که حاکی از تولید یک محصول ویندوز فون هشتی دیگر با نام «اسند دابلیو 2» توسط این کمپانی بود.

 

هواوی امروز و در نمایشگاه موبایل آسیا با به نمایش گذاشتن مدل اولیه از اسند دابلیو 2 وجود این دستگاه را تأیید کرد. نماینده سایت خبری Engadget که در نمایشگاه حضور دارد، توانسته از این گوشی هوشمند جدید تصاویری تهیه و از اطلاعات سخت افزاری آن نیز اطلاع پیدا کند. کاربرانی که منتظر عرضه یک گوشی هوشمند همه چیز تمام از هواوی بودند، متأسفانه با خواندن مشخصات این گوشی جدید ناامید می شوند.

به گزارش سافتگذر ؛ گوشی اسند دابلیو 2، مشخصات سخت افزاری نسبتاً عجیبی دارد؛ این گوشی علی رغم بهره بردن از مشخصات نه چندان قوی، از «حالت دستکش» پشتیبانی می کند.

بنا به مقاله سایت Engadget، هواوی اسند دابلیو 2 دارای صفحه ای 4.3 اینچی با وضوح نمایش 800 در 480 است. این گوشی همچنین دارای پردازنده دو هسته ای 1.4 گیگاهرتزی کوال کام، 8 گیگابایت فضای داخلی (با قابلیت اضافه کردن کارت حافظه میکرو اس دی) و تنها 512 مگابایت رم است.

با این حال، صفحه لمسی هواوی اسند دابلیو 2 از «حالت دستکش» پشتیبانی می کند؛ بنابراین اگر در زمستان یا حتی هنگام باغبانی در تابستان دستکش به دست دارید، در همین حالت هم می توانید با صفحه لمسی این گوشی کار کنید. کمپانی سازنده هنوز تاریخ عرضه یا قیمت اسند دابلیو 2 را اعلام نکرده؛ اما این گوشی احتمالا ابتدا در زادگاه خود یعنی چین عرضه می شود و سپس راهی کشورهای دیگر نظیر آمریکا خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15552 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/04/08 تعداد مشاهده: 1822
سافت گذر